2016. jan 24.

High visibility level 2

írta: GSRider
High visibility level 2

...mindig próbálok igényes stílusban munkálkodni, így volt ez a sisak preparálásnál is.

Találtam ezt a lightmode helmet dolgot, s tudtam ez egy frankó cucc, jól nézki és még praktikus is.

A szett a lightmodehelmets.com oldalon vásárolható meg feleslegesen drágán, így elkezdtem feltúrni a kínai beszállító oldalát.

Sikeresen.

75USD helyett sikerült hozzájutni a csomaghoz 4USD ért.

Flexible Led EL Tube Wire Neon Glow Decor Light néven fut. 10 szín közül lehet választani 1-5 méter hosszban.

 

lm1.JPG

lm2.JPG

lm3.png

2 cerka elemmel megy, de ez számomra túl gagyinak tűnt, szóval készítettem egy lithium ion akkus egységet hozzá ami szabályozott usb-ről tölthető...viszlát elemcsere

Első lépés a sisak tisztítás, teljes zsírtalanítás.

Ezt egy egyszerű enyhe nedves mosogatószeres szivaccsal és papírtörlővel megtehetjük.

Ha valaki olyan elvetemült mint jómagam, akkor tiszta szeszes kendővel áttörölheti, hogy a ragasztó tökéletesen tapadjon.

Második lépés a nyomvonal, a dizájn elkészítése azonos hosszúságú fonalból.

Ha ez megvan, akkor jöhet a 3M kétoldalas. Én 2mm széles ragasztót használtam ami brutálisan jól tapad.

A végeredmény

 

 

Szólj hozzá