2015. dec 22.

Az első szervíz...

írta: GSRider
Az első szervíz...

...nincs semmi gond, így csak egy sima karbantartás lesz.

-Olajcsere

-Szűrők

-Hűtőfolyadék csere

-Vízpumpa csere

-Alapjárati szabályzó szelep tisztítás

-Bowden kenés

-Szelephézag ellenőrzés

-Gyertya csere

-Kopott burkolatok, konzolok újra fújása

 e66a7e8b4565d5ca680fe61df6bc1244.jpg

Egy biztos, nagyon végig kell gondolni minden lépést, mert a feszegetés és a kalapálásból még jó nem sült ki...

Tessék beszerezni robbantott ábrákat, és nyugiba szerelni...különben röpködni fognak a tízezresek...a ménemjönle ez a szar mondatok miatt...

Sajnos emiatt sikerült a dekni tömítést elszakítani...

A jobb oldali dekni levételkor sikerült az önindító melletti nagyfogaskeréken lévő tömítést  a fedéllel együtt lehúzni, ami hirtelen nem jelentett gondot csak amikor az összeszerelés után elkezdett csöpögni az olaj,

akkor gyanús volt, hogy ez így nem frankó.

Az első indtáskor ért az igazi nagy meglepetés, nagy semmi történt...relék kattogtak, hang sehol, még az önindítóé sem.

Félóra kellett mire rájöttem, hogy az alátét ami rávolt tapadva a deknire nem az önindítóra való, hanem a mellett lévő fogaskerékre mint távtartó a deknitől. Az olaj csöpögés miatt csak húztam a csavarokat, a csepegés nem állt el, de legalább úgy oda húztam a fedelet az indtómotorhoz, hogy az meg sem nyikkant. Győzőtt a súrlódás.

Dekni le, alátét eggyel odébb és láss csodát se olaj folyás se szorulás elsőre indult....

 

Burkolatok, konzolok is fel lettek újítva

A galéria megnyitáshoz kattints...

Kipufogó

Ritka szar meló volt levágni a ráégett gyapot darabokat...

A galéria megnyitáshoz kattints...

Az összkép...

 

 

Szólj hozzá