2015. dec 21.

A nagy bevásárlás...

írta: GSRider
A nagy bevásárlás...

...kell valami felszerelés. Mivel tényleg semmim sincs aminek köze van a biztonságos motorozáshoz, el mentem egy közismert motoros boltba ahol egyből feltűnt, hogy mindenki segítőkész, és látva a bizonytalanságomat, próbálnak jó tanáccsal ellátni.

Fogalmam nem volt, hogy mi is kell a sisakon és a kabáton túl....

 

Volt egy keret összeg, amit szánni tudtam erre.(200-250e)

Ebből futotta egy Forma cipőre, egy nevetséges protektorral szerelt kabátra (amit ott ki is cseréltettem egy komolyabbra aminek van minősítése), egy a kabáttal azonos márkájú nadrág és egy Givi Modular X sisak és egy pár kesztyű 20ezerért. Ennyi fért bele a keretbe.

 

...mindig is nyitható sisakot szerettem volna...

 

Talán a sisak választás volt a legnehezebb...nézni kellett az árat, a kényelmet, a lötyögést, a bővíthetőséget, legyen rajta lehetőség szerint napszemüveg, és hát azé szarul se nézzen ki...

 

funny-helmet.jpg

 

Biztos vannak akik úgy gondolják, hogy túl lőttem a célon, de beszereztem egy komoly nyakprotektort is az USA-ból, mert a nyaki sérülés ezzel minimalizálható.

 

omega_s1.jpg

11911609_1004998509521025_1687009688_n.jpg

Az biztos, hogy a világ pénzét ellehetne költeni felszerelésre...irigylem azt aki megteheti :)

 

...és emberek! Mindig öltözzetek be!

 

Amikor először keresgéltem a neten erről a témáról, akkor minden harmadik téma az volt, hogy "NAGYMOTORHOZ SZÜKSÉGES A VÉDŐFELSZERELÉS(PROTEKTOROS RUHA)?KÖTELEZŐ?"

Lehet most köcsög paraszt leszek, de akinek nincs pénze erre, az ne motorozzon...

 

ors-motorcyclists-image-injuries-without-gear.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá

bukósisak motorozás motoros ruha motoros csizma