Úton...
Öröm bódóttág meg van a jogsi, a felszerelés, a motor, elkezdtem hát...
A munkahely 15 perces távolsága kevésnek bizonyult, így elkezdtem „körbe” hazajárni...
4 dolgot szoktam elvből tartani...
1.a sebességhatár maximum 20%-os túllépése,
tehát lakott területen max 60., lakott területen kívül 110-120, pályán 140
2.defenzív vezetés,
nem tapadok rá feleslegesen senkire,
határozott tempót vezetek ami nem félreérthető,
mindig a rosszabb szituációt vetítem előre, arra készülök, hogy ki fog jönni elém...
3.Türelem, tiszta fej
4.Éberség, és láthatóság(UV sisak, kiválágítás, UV mellény stb...)
Egyik hétvégén a vidéki utat 2 járművel tette meg a család, én mentem motorral, többiek kocsival.
A táv 500km volt két nap alatt, ebből 80% autópálya volt.
Akkor megfogadtam, hogy ha lehet kerülni fogom az autópályákat, mert irgalmatlan unalmas volt és hát a 120-130-as tempóval, lassabban is haladtam, mint ahogyan szoktunk kocsival.
A tapasztalatok jók voltak, motor jól ment, nem vadállatkodtam, és még így is volt bőven élvezeti faktor.
A fogyasztás kicsit meglepett, 4,5L...bár lehet ez csak az autópálya miatt volt, meg a 130-as tempó...a klubtársak 3-3,5litert emlegettek.
Amúgy meg kell hagyni, hihetetlen élvezetes a GS-t motorozni, az ülés pozíció nagyon kényelmes, nem fáradtam el egyáltalán, nem fájt a hátsóm se, a derék is teljesen rendben volt. Jó a szélvédelem nem a legfrankóbb, de 120-130 körül nagyon jó motorozható hosszútávon is. Mondjuk a lábtartóval annyira nem vagyok még kibékülve, de a KTM állítólag jobban bizsereg.
Ami a ruhát illeti, elkezdtek előjönni azok a dolog amit ott a boltban nem tudtam kitapasztalni...
Ha nem a protektoros nadrágban motoroztam, a feltépőzárazható térdvédő állandóan el, vagy le csúszott.
A kabát varrás elengedte magát, 30 centi hosszon szétnyílt...a bolt kérdés nélkül újat adott, rendesek voltak.
A cipőn a fűzőlyuk elszakadt, így cseréltem némi plusz pénzért egy vízálló csizmára.
A kesztyű már most kezd megkopni 4 hónap után a markolatnál.
Kevés lett volna a 200.000ft budget?
A sisakkal nincs gond, szélzaj van dögivel pályán, de ez a rutinosok szerint normális.
A legjobban talán a nadrággal jártam, nagyon kényelmes, nem fázok benne, rommá izzadni sem sikerült még.
Márkát azért nem írok, mert nem akarok reklámot csinálni a webáruháznak, ha nem muszáj.
Az autósokkal eddig jók a tapasztalatok, eddig csak ketten akartak kitolatni elém, de a sportdob és gázfröccs az segített. Mivel mindig a kocsikkal együtt haladok a sorban, s nem nagyon veszem a bátorságot a hírős filtering-ezésre Nem úgy mint RJ.