2015. dec 21.

Úton...

írta: GSRider
Úton...

Öröm bódóttág meg van a jogsi, a felszerelés, a motor, elkezdtem hát...

A munkahely 15 perces távolsága kevésnek bizonyult, így elkezdtem „körbe” hazajárni...

 

4 dolgot szoktam elvből tartani...

 

1.a sebességhatár maximum 20%-os túllépése,

tehát lakott területen max 60., lakott területen kívül 110-120, pályán 140

 

2.defenzív vezetés,

nem tapadok rá feleslegesen senkire,

határozott tempót vezetek ami nem félreérthető,

mindig a rosszabb szituációt vetítem előre, arra készülök, hogy ki fog jönni elém...

 

3.Türelem, tiszta fej

4.Éberség, és láthatóság(UV sisak, kiválágítás, UV mellény stb...)

 

 

Egyik hétvégén a vidéki utat 2 járművel tette meg a család, én mentem motorral, többiek kocsival.

A táv 500km volt két nap alatt, ebből 80% autópálya volt.

Akkor megfogadtam, hogy ha lehet kerülni fogom az autópályákat, mert irgalmatlan unalmas volt és hát a 120-130-as tempóval, lassabban is haladtam, mint ahogyan szoktunk kocsival.

A tapasztalatok jók voltak, motor jól ment, nem vadállatkodtam, és még így is volt bőven élvezeti faktor.

A fogyasztás kicsit meglepett, 4,5L...bár lehet ez csak az autópálya miatt volt, meg a 130-as tempó...a klubtársak 3-3,5litert emlegettek.

Amúgy meg kell hagyni, hihetetlen élvezetes a GS-t motorozni, az ülés pozíció nagyon kényelmes, nem fáradtam el egyáltalán, nem fájt a hátsóm se, a derék is teljesen rendben volt. Jó a szélvédelem nem a legfrankóbb, de 120-130 körül nagyon jó motorozható hosszútávon is. Mondjuk a lábtartóval annyira nem vagyok még kibékülve, de a KTM állítólag jobban bizsereg.

 

 

Ami a ruhát illeti, elkezdtek előjönni azok a dolog amit ott a boltban nem tudtam kitapasztalni...

Ha nem a protektoros nadrágban motoroztam, a feltépőzárazható térdvédő állandóan el, vagy le csúszott.

A kabát varrás elengedte magát, 30 centi hosszon szétnyílt...a bolt kérdés nélkül újat adott, rendesek voltak.

A cipőn a fűzőlyuk elszakadt, így cseréltem némi plusz pénzért egy vízálló csizmára.

A kesztyű már most kezd megkopni 4 hónap után a markolatnál.

Kevés lett volna a 200.000ft budget?

A sisakkal nincs gond, szélzaj van dögivel pályán, de ez a rutinosok szerint normális.

A legjobban talán a nadrággal jártam, nagyon kényelmes, nem fázok benne, rommá izzadni sem sikerült még.

Márkát azért nem írok, mert nem akarok reklámot csinálni a webáruháznak, ha nem muszáj.

 

Az autósokkal eddig jók a tapasztalatok, eddig csak ketten akartak kitolatni elém, de a sportdob és gázfröccs az segített. Mivel mindig a kocsikkal együtt haladok a sorban, s nem nagyon veszem a bátorságot a hírős filtering-ezésre Nem úgy mint RJ.

 

 

 

Szólj hozzá

motorozás motoros ruha